Eerstkomende-activiteit

• Aanvang: 20:00 uur
  • Toegang: alleen leden
  • Kosten: gratis
Wees welkom. Er gelden geen coronamaatregelen. U kunt gewoon komen.
Jaarvergadering

Voor de pauze vindt de reguliere ledenvergadering plaats met onder andere een uitvoerige terugblik op 2023, een overzicht van de lopende zaken en het financieel jaarverslag met het overzicht van inkomsten en uitgaven over 2023. De notulen van de vorige vergadering en de agenda van deze vergadering krijgt u op tijd toegestuurd.

Bidprentjes

Na de pauze zal Theo Knoops een en ander vertellen over onze collectie bidprentjes. Dit verhaal zal ook een eerbetoon zijn aan Hen van Seccelen die ons in 2023 is ontvallen.